Vores vej er også din vej

 På denne side forsøger vi har samle de spørgsmål, vi oftest får omkring de services, som vi tilbyder. Siden bliver udvidet løbende, så hvis du ikke finder svaret i dag, finder du det måske senere.


WEBSHOPPEN

Dette afsnit er senest opdateret: maj 2024

Skal jeg være logget ind for at handle på webshoppen?

Nej, det skal du ikke, men det er en fordel for både dig og os hvis du er logget ind. Når du er logget ind, giver du samtidig os mulighed for at vise dig tilbud og priser, som kun findes på webshoppen. Samtidig bliver det nemmere for os at lave kampagner, der f.eks. giver dig besparelse på fragten.

Derfor er vores anbefaling, at du logger ind, når du handler på webshoppen. Opret login her.

 Når du er logget ind, vil dit navn, adresse osv. også være forudfyldt, når du afgiver ordren. Samtidig kan du se din ordrehistorik på dit login.

 

Tilmeldes jeg nyhedsmails eller andre ting, når jeg opretter login til webshoppen?

Nej, din oprettelse på webshoppen medfører ikke samtidig tilmelding til andre services hos Anker Bjerre A/S.

 

Kommer der flere reservedele på webshoppen?

Ja, det gør der. Vi udgiver ikke alle de varer / reservedele, vi har på webshoppen endnu. Det skyldes, at vi ikke har dem på lager. Så selvom den reservedel du leder efter, måske ikke er at finde på webshoppen lige nu, så kan den dukke op senere, når vi har et lager at sælge af. Hold derfor løbende øje med udvalget af reservedele og tilbehør til din maskine, da der løbende udgives mere i løbet af foråret og sommeren 2024.

 

Kan jeg bestille varer, som ikke er på lager, og på den måde bestille dem, til når der kommer lager?

Ikke på nuværende tidspunkt, nej. Hvis der ikke er lager af varen, kan du ikke tilføje den til kurven. Hvis der er interesse for en sådan mulighed, vil vi dog gerne se på muligheden for at lave det.

 

Jeg søger efter en vare, men får ikke de forventede resultater

Din søgning skal pt. findes i varens titel eller beskrivelse for at blive vist som søgeresultat. Vi arbejder på højtryk for at gøre søgefunktionen mere fleksibel, men det er en stor opgave. Forbedringen vil ske løbende henover foråret 2024.

 

Hvad er leveringstiden på en webshop-ordre?

1-3 hverdage. Skulle det ske, at vi ikke kan overholde det, vil du blive kontaktet af vores lager.

 

Kan jeg få gratis fragt på min webshop-ordre?

Ja, det kan du. Er din ordre på kr. 1000,- eller derover, så er fragten gratis.

Nogle få varer er undtaget fri fragt-beløbet. Det skyldes, at de enten er farligt gods eller meget tunge, så pallefragt er ekstra bekosteligt. I de tilfælde gælder fri fragt ikke. Det gælder f.eks. større maskinbatterier eller særligt tungt gods som f.eks. benzindrevne plæneklipper eller kløveknive. Det vil altid fremgå af varens beskrivelse, hvis den er undtaget fri fragt. 

Bestiller du en vare, der er undtaget fri fragt, vil du - når du afgiver ordren - kun kunne vælge den pallefragt-metode, der passer til varen. Prisen for pallefragten varierer efter varens størrelse og vægt, ml. kr. 175,- og kr. 1.000,- (ekskl. moms).

 

Hvem bruger I til at sende min ordre?

Hvis din ordre er en pakke, sender vi med GLS. Skal ordren på en palle, sender vi med Danske Fragtmænd. Hvis din ordre skal på en palle, vil du kun kunne vælge Danske Fragtmænd som leveringsmetode, når du afgiver ordren på webshoppen.

 

Hvordan kan jeg betale på webshoppen?

Webshoppen tager Visa/Dankort, Dankort og MasterCard. Du får også mulighed for at betale med MobilePay, når du har indtastet et dansk postnummer på kurv-siden.

Er du erhvervskunde, kan vi give dig mulighed at betale din webordre på faktura, så du ikke behøver bruge kort. Det tager vi stilling til indenfor én hverdag, når du opretter dig som erhvervskunde. Opret login her.

I løbet af foråret 2024 bliver det muligt at betale med finansieringsaftale via SparXpres. Dette kræver en ordrestørrelse på minimum kr. 2.000,-

 

Jeg har et spørgsmål om webshoppen

Skriv til os på kontakt-siden

 

Se varer på tilbud i webshoppen >>